Kan het betalen van premiefacturen makkelijker?

Wij denken dat wij voor u het betalen en verwerken van premiefacturen eenvoudiger en sneller kunnen maken. Daarom hebben wij werkgevers in de rol van financieel administrateur gevraagd waar zij tegenaan lopen bij het betalen van de premies.

Welke ervaringen hebben wij bevraagd?

  • De relatie tussen de gegevensaanlevering en de premiebetaling
  • Het ontvangen van de facturen 
  • Het verwerken en betalen van de premiefactuur

Uitkomsten van de interviews en enquêtes

Wij hebben ruim 100 reacties ontvangen op onze online enquête. Ook hebben wij 5 werkgevers geïnterviewd. Dankzij alle eerlijke antwoorden hebben wij nu een beeld hoe werkgevers het betalen en verwerken van de maandelijkse facturen ervaren. Deze antwoorden en uitkomsten van de interviews zijn ons uitgangspunt voor het verbeteren en optimaliseren van het totale traject rondom de factuur. Zodra wij verbeteringen realiseren, leest u hierover in het nieuwsoverzicht of de nieuwsbrief.

30-08-2021