U gebruikt DigiD om in te loggen bij MijnArchitectenpensioen. Hiermee laat u ons zien dat u het bent. U kunt misschien wat hulp gebruiken bij het inloggen. Of bij het instellen van uw DigiD. Klik op het onderdeel waar u meer over wil weten en lees de uitleg.
Nog geen DigiD? Vraag deze dan nu aan.
Inloggen bij MijnArchitectenpensioen kan op verschillende manieren. U kunt bijvoorbeeld via de computer inloggen. Maar het kan ook op uw telefoon of tablet. U kiest zelf wat voor u het makkelijkst is. Hieronder staat wat u minimaal nodig heeft om in te kunnen loggen bij MijnArchitectenpensioen:
Bij veel organisaties kunt u binnenkort niet meer inloggen met alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft dan altijd uw telefoon of tablet met simkaart nodig om te laten zien dat u het bent. Om dit te kunnen doen, moet u een 'sms-controle' toevoegen aan uw DigiD-account. Hieronder leest u hoe u dit doet.
Stap 1 - Kijk na of u een geldig telefoonnummer heeft
Stap 2 - Voeg de sms-controle toe op Mijn DigiD
U krijgt binnen 3-5 werkdagen een brief van DigiD met een code op het adres waar u staat ingeschreven.
Wilt u liever gesproken sms-berichten krijgen? Kies dan 'Ik wil gesproken sms-berichten ontvangen'.
Stap 3 - Voer de activeringscode in op Mijn DigiD
De sms-berichten die u krijgt bij het instellen van uw DigiD zijn gratis.
Heeft u een partner? Het is belangrijk dat uw partner ook sms-controle heeft toegevoegd aan het DigiD-account. Soms hebben wij ook toestemming nodig van uw partner. Dit hangt af van de keuzes die u maakt als u uw pensioen aanvraagt.
Heeft u hulp nodig? Kijk dan op de website van DigiD.
U kunt op 2 manieren inloggen met DigiD in MijnArchitectenpensioen:
Heeft u hulp nodig bij het inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Soms worden uw e-mailadres of BSN nummer niet herkend als u wilt inloggen. Dit heeft te maken met cookies. Deze kunt u eenvoudig verwijderen op de volgende manier:
Microsoft Internet Explorer op Windows
Google Chrome op Windows
Mozilla Firefox op Windows
Safari op Mac