Uw aanmelding zelf voltooien

Een administratiekantoor gaat uw pensioenadministratie doen. En u gaat zelf uw aanmelding voltooien.

Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt in met eHerkenning EH3 en de dienst ‘Pensioenaangifte - Selfservice Werkgevers Portaal APG’ of ‘Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG’.

Voor het doorgeven van uw gegevens doorloopt u enkele tabbladen: 

  • Uw organisatie
    Op dit tabblad ziet u de gegevens die al bij ons al bekend zijn. Deze gegevens hebben wij automatisch opgehaald bij de Kamer van Koophandel. 
  • Algemene contactgegevens
    Op dit tabblad ziet u de contactgegevens die al bij ons bekend zijn. U hoeft hier niets in te vullen. 
  • Gegevensaanlevering
    U geeft hier uw administratiekantoor of uw softwarepakket door. Of u geeft door dat u dit zelf doet.
  • Personeels- en salarisadministratie
    U geeft hier door welk administratiekantoor uw personeels- en salarisadministratie doet. Of dat u dit zelf doet. Als een administratiekantoor u heeft aangemeld, ziet u hun gegevens hier al terug. 
  • Financiële administratie
    Op dit tabblad vult u de gegevens van uw financiële administratie in. Zodat wij weten naar welk e-mailadres wij de factuur voor de pensioenpremie moeten sturen.
  • Rekeningen
    U geeft hier uw rekeningnummers voor (terug)betalingen door. En of u gebruik wilt maken van het betaalgemak van automatische incasso.

Wij controleren de gegevens. Als alles in orde is krijgt u bericht van ons. Alles staat nu klaar voor de eerste pensioenaangifte.