Verandert er iets in uw organisatie?
Laat dit dan aan ons weten. Bijvoorbeeld een nieuwe contactpersoon voor de pensioenadministratie. Deze wijzigingen geeft u eenvoudig zelf door via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). U leest meer in onze handleiding.
Beëindigt u uw bedrijf of heeft u geen personeel meer in dienst? Lever dan de resterende premiegegevens aan en meld uw werknemers uit dienst. Beëindig vervolgens uw registratie als werkgever. Dit doet u via de Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). U leest meer in onze handleiding.
Veranderen uw rechtsvorm, bedrijfsnaam, adresgegevens, telefoonnummer of andere contactgegevens? Geef dit dan aan ons door via SWP. In deze handleiding leest u hoe u dit doet.
U regelt de pensioenadministratie zelf óf kiest ervoor om dit uit te besteden. Als u overstapt naar een (nieuw) administratiekantoor heeft dit gevolgen voor uw pensioenaangifte. Geef uw nieuwe administratiekantoor aan ons door.
U geeft uw nieuwe administratiekantoor aan ons door via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Vraag uw administratiekantoor vooraf om hun KvK-nummer en hun leveranciersnummer.
Een administratiekantoor met een ketenmachtiging kan de gegevens hierboven zelf doorgeven.
Misschien kiest u voor het eerst een salarispakket uit of stapt u over naar een ander pakket. Vraag aan uw softwareleverancier hoe zij de pensioenaangifte ondersteunen. Dit verschilt namelijk per pakket. U weet dan vooraf waar u aan toe bent.