Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is MijnArchitectenpensioen van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
Architectenpensioen.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak
U ontvangt een factuur van ons via e-mail of post. In het Selfservice Werkgevers Portaal vindt u het volledige overzicht van uw facturen. Welke facturen krijgt u van ons?
U vindt een handig totaaloverzicht van uw facturen en betalingen in ons Selfservice Werkgevers Portal (SWP) onder het tabblad 'Financieel'. U vindt zo zelf vaak het antwoord op uw betalingsvragen.
U ontvangt een premiefactuur als u de loon- en premiegegevens heeft aangeleverd. Op uw premiefactuur ziet u:
Dan maken wij zelf een schatting van uw loon- en premiegegevens. Daarvoor gebruiken wij de laatste gegevens die u bij ons aanleverde. Omdat u de loon- en premiegegevens dan niet zelf bij ons aanlevert, ontvangt u ook een rentefactuur.
U ontvangt een creditfactuur als u te veel premie heeft betaald.
Heeft u nog facturen bij ons openstaan?
Dan verrekenen wij wat u te veel betaalde direct met deze facturen. Dat doen we alleen als de factuur nog niet is overgedragen aan een incassobureau.
Heeft u geen openstaande facturen?
Dan blijft het bedrag dat u te veel betaalde openstaan. En verrekenen wij dat met de eerstvolgende factuur.
U ontvangt een rentefactuur: