Vrijwillig aanmelden in 3 stappen

Zo regelt u dat

Uw organisatie voldoet aan de voorwaarden om vrijwillig aan te sluiten bij het pensioenfonds voor Architectenbureaus? Bekijk de drie stappen die u doorloopt en start de aanmelding.  

Stap 1. Online aanmelden

U meldt uw organisatie direct online aan. Daarbij heeft u uw KVK-nummer en RSIN nodig. 

Regelt u het als administratiekantoor? Houd dan KVK-nummer, RSIN en contactgegevens van uw klant én uzelf bij de hand.

Heeft u uw KVK-nummer en RSIN bij de hand? Dan regelt u de aanmelding binnen 5 minuten. U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. 

Stap 2. Extra informatie aanleveren

U krijgt binnen 3 dagen een e-mail. Hierin staat precies welke informatie wij van u nodig hebben voor uw aanvraag. 

Nadat u de informatie heeft opgestuurd, hoort u binnen 8 weken of u de overeenkomst kunt tekenen en starten met de pensioenaangifte. 

Stap 3. Overeenkomst tekenen en pensioenaangifte starten

Uw organisatie voldoet aan de voorwaarden en krijgt de overeenkomst tot vrijwillige aansluiting toegestuurd. Stuur deze ondertekend terug.

Daarna ondertekent het pensioenfonds van de Architectenbureaus de overeenkomst en krijgt u een volledig exemplaar per post.

Uw aanmelding is afgerond. U kunt nu starten met de pensioenaangifte. 

Heeft u nog vragen?

Als u nu of tijdens het aanmeldproces vragen heeft, neem dan gerust contact op. Wij helpen u daar graag bij.